2017. április 29., szombat


Molnár Tamás: IMA A FÉNYHEZ

Mennyei ragyogású Istenem!
Te vagy a teremtő szeretet, a jóság, a megbocsájtás és könyörületesség Istene. Te örökké itt vagy körülöttem a végtelen mennyben, a földi létezésemben és felfénylő kicsinyke lelkemben.

Köszönöm neked, hogy általad én lehetek a teremtő ősforrás egyik küldötte, egy valóságos isteni képmás, itt ezen a nehéz földi úton. Köszönöm neked, hogy én vagyok a kozmikus fénysugár egyik kiválasztott képviselője, egy minden anyagon átsugárzó fénylény. Köszönöm neked, hogy érző, szeretni tudó és akaró planetáris lény vagyok, a mindenségen áthatoló fényesség gyermeke. Köszönöm neked, hogy én lehetek ez az ősképeken átáramló, dimenziókon átutazó csillaglény, az isteni szeretett egyik kiemelt követe. Köszönöm neked, hogy én lehetek az örök jelenlét, az örök isteni megtestesülés, az élet örök körforgása minden térben és időben. Köszönöm neked, hogy én lehetek ez a halhatatlan, határtalan, szabad akarattal rendelkező, a végtelenen átsuhanó időutazó.

Kérlek téged fénylő szellem, hass át engem saját ragyogó bensődből, mert én a teremtés kezdetétől fogva benned és általad létezem. Kérlek téged fénylő szellem, hasd át teljesen ezt a tőled kapott törékeny testet, ezt a sokszor fellobbanó lelket, ezt a cselekvő gondolatot és akaratot, amelyet Te irányítasz és téged szolgál. Nyilvánítsd ki a tér minden irányában napként felragyogó létezésed! Nyilvánítsd ki mindent átható végtelen teremtőerőd, szereteted és bölcsességed! Kérlek téged, vezess engem a sötétség birodalmán keresztül végtelenbe nyúló csillagközi utamon!

Óh, én gyengéden szerető Istenem itt körülöttem és énbennem, soha ne engedd el a kezemet, mert én örök gyermeki hűséggel kísérve, nagyon szeretlek! Az Anya és Atya, a Leány és Fiú, a Szent Láng és Lélek nevében! Lépj be a Fénybe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése